مشتری مداری هدف اول ما در فروشگاه قاب و کاور است. در همین جهت تدابیری اندیشیده ایم که مشتریان عزیزمان را مورد حمایت قرار دهیم. از جمله این تدابیر و مقررات موارد زیر می باشد که توجه شما را به آنها جلب می نماییم. امید است که در مرحله عمل نیز با رعایت موارد بتوانیم اعتماد مشتریان و مخاطبان محترم را به فروشگاه اینترنتی قاب و کاور بیش از پیش جلب کنیم.

۱- تمام محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی قاب و کاور دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی می باشند. بر این اساس چنانچه محصولی به صورت معیوب یا ناقص از نظر فیزیکی برای مشتری ارسال گردد، فروشگاه قاب و کاور بعد از اثبات وجود نقص در فیزیک محصول توسط مشتری، محصول مورد نظر را بدون هیچ گونه هزینه ای با محصول سالم تعویض خواهد نمود.

۲- در صورتی که محصولی به صورت اشتباه برای مشتری ارسال شده باشد، به عنوان مثال مشتری محصول الف را سفارش داده و به اشتباه محصول ب برای مشتری ارسال شده باشد، فروشگاه اینترنتی قاب و کاور بدون هیچ گونه هزینه محصول مورد نظر را برای مشتری ارسال خواهد نمود. بدیهی است که شرط استفاده از این بند عدم استفاده از محصولی است که به اشتباه ارسال شده است.
۳- در صورتی که موعد مقرر برای سفارش محصول توسط مشتری گذشته باشد و محصول هنوز به دست او نرسیده باشد، فروشگاه اینترنتی قاب و کاور این مسئله را تا تحویل فوری و در اسرع وقت محصول به مشتری پیگیری خواهد نمود. بدیهی است امکان استفاده از این پیگیری در صورتی خواهد بود که مشتری عدم وصول کالا را در زمان عرفی (حداکثر تا یک هفته بعد از تاریخی که باید محصول تحویل میشد) به اطلاع فروشگاه قاب و کاور برساند.
۴- راه تماس با فروشگاه قاب و کاور فرم تماس با ما می باشد که از پایین تمام صفحات داخلی سایت قابل دسترسی است. بر همین اساس فروشگاه قاب و کاور خود را ملزم می داند که در کوتاه ترین زمان ممکن (کمتر از یک ساعت در تایم اداری) به پیام های واصله از مخاطبین و مشتریان خود پاسخ لازم را بدهد و مورد را تا حل مشکل یا رفع ابهام پیگیری نماید.