رویه های بازگرداندن کالا
فروشگاه اینترنتی قاب و کاور در طول مدت فعالیتش همواره خود را نسبت به رعایت حقوق مشتریان در سطحی بالاتر از استانداردهای معمول متعهد دانسته است و همه ما اعتقاد داریم فرایند فروش و سفارش دهی کالا به تحویل آن ختم نشده و تا بعد از تحویل نیز ادامه خواهد یافت.
این مسئله شاید در بادی امر برای ما هزینه بردار باشد اما ارزش آن فراتر از هزینه ها بوده و منجر به اعتبار فروشگاه اینترنتی قاب و کاور در طول زمان فعالیت آن شده است.
مفتخریم اعلام نماییم که در مدت فعالیت فروشگاه تا کنون تقریبا تمام مشتریان ما از خرید خود راضی بوده و مواردی نیز که در جهت استفاده از خدمات پس از فروش برآمده اند بعد از دریافت خدمات به صورت کامل جلب رضایت انجام شده و مشتریان از خرید خویش خوشنود بوده اند.
مصادیق خدمات پس از فروش محصولات
خدمات پس از فروش در فروشگاه اینترنتی قاب و کاور در مصادیق زیر خلاصه شده و در صورت درخواست مشتری در هر یک از موارد بدون هیچ گونه قید و شرط اضافی قابل ارائه است؛
۱- در صورتی که کالایی به اشتباه برای مشتریان ارسال شده، به عنوان مثال مشتری خواهان کالای (الف) بوده ولی کالای (ب) برای او ارسال شده باشد، کالا بدون هیچ گونه هزینه ای (اعم از هزینه محصول و هزینه ارسال) در کوتاه ترین زمان ممکن با کالای صحیح تعویض خواهد شد به شرطی که از کالای اشتباه استفاده نشده و بسته بندی آن باز نشده باشد.
۲- در صورتی که کالایی به صورت شکسته و صدمه دیده (در اثر حمل و نقل اشتباه) تحویل مشتری گردد، کالای صحیح در اولین فرصت و بدون هیچ گونه هزینه ای برای مشتری ارسال خواهد شد و با کالای معیوب تعویض می شود. لازم به ذکر است که مهلت اعلام شکستگی کالا از زمان دریافت حداکثر ۱۲ ساعت می باشد و بعد از گذشت این مدت امکان استفاده از این بند فراهم نیست.
ضمنا شکستگی مد نظر در این بند شامل مواردی که ناشی از استفاده ناصحیح بوده نخواهد شد.
۳- در صورت به موقع نرسیدن احتمالی کالا، بعد از سفارش در صورت درخواست مشتری فروشگاه اینترنتی قاب و کاور وضعیت مرسوله را به صورت دقیق از طریق پست یا پیک پیگیری نموده و نتیجه به مشتری اعلام خواهد شد.